Ubezpieczenia

Od 01.01.2009 wszystkie osoby zameldowane na terenie Niemiec zobowiązane są do zawarcia ubezpieczenia zdrowotnego w towarzystwie ubezpieczeniowym, którego działalnosć jest zarejestrowana w Niemczech. Dla osób nie posiadających ubezpieczenia ustawa przewiduje nadpłatę zaległych składek.

Wybór odpowiedniego ubezpieczenia jest jak wybór partnera na całe życie, dlatego aby w przyszłosci uniknąć niepotrzebnych rozczarowań należy potraktować sprawę poważnie.

Ubezpieczenie zdrowotne
- od 67,57 € bez udziału własnego
- gwarantowana stabilność składki
- bez obowiązku nadpłaty zaległych stawek
- ważne we wszystkich krajach Unii Europejskiej
Przykładowa składka na ubezpieczenie zdrowotne i wypadkowe

Ubezpieczenie samochodów
- korzystny pakiet ubezpieczeń
- uznajemy zniżki z Polski
- korzystne ubezpieczenie OC

Ubezpieczenie emerytalne
dobór najodpowiedniejszej oferty
- Riester Rente
- Betriebliche Altersvorsorge
- Golden Future

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak najbardziej ubezpieczenia są nieodłącznym elementem naszego życia. Dlatego ja również zdecydowałem się wykupić polisę dla dziecka https://viennalife.pl/strefa-klienta/baza-wiedzy/polisa-dla-dziecka które moim zdaniem powinny być na porządku dziennym.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie mówiąc ubezpieczenia bardzo ułatwiają nam życie i ja sobie nie wyobrażam sytuacji żebym mógł bez nich żyć. Przecież najbardziej popularne ubezpieczenie OC jest w końcu wymagane i każdy z nas powinien je mieć. Dlatego gdy szukamy odpowiedniej polisy dla nas to poprzez https://kioskpolis.pl/ mamy możliwość jej znalezienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o kwestię ubezpieczeń to jak najbardziej w przypadku posiadania pojazdu mechanicznego musimy opłacać OC. Dlatego ja za każdym razem poprzez kalkulator OC https://cuk.pl/samochod/kalkulator_oc_i_ac jestem w stanie uzyskać naprawdę bardzo dobrą ofertę na polisę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem wielką zwolenniczką korzystania z kalkulatora https://www.kalkulatorocac.pl/ i muszę powiedzieć, że jest to doskonały wybór. Jestem przekonana, że właśnie korzystanie z takich narzędzi jest proste i korzystne.

    OdpowiedzUsuń